2010-01-06

Tentaperiod + kyla = ?

Photobucket
Inte så mycket bilder, tyvärr.

4 kommentarer:

  1. känns lite futuristisk med det blåa snön(?). vackert.

    SvaraRadera
  2. Har det sjukt kallt i min tentaperiod också!
    Fin bild, blixt rakt ut på den fallande snön?

    SvaraRadera
  3. Sv: Precis klar med en tenta i "Datastrukturer och algoritmer", de du :P Gick sjukt dåligt, så jävla jobbigt att koncentrera sig när man är så förkyld som jag är. Förmiddagstentor är aldrig någon höjdare heller. :S Nästa vecka är det "envariabelanalys" som gäller.

    Känner igen det där med ofrivilliga inställningar, dock brukar jag sällan få ut något bra av det. :)

    SvaraRadera
  4. Sv. Jag är sjukt seg. Men du! Jag tar bilder imorgon och skickar dem till dig! Så kan vi lägga ut dem samma dag sedan?

    SvaraRadera