2010-01-18

Minimax nr 4 2009

Photobucket

Till det senaste numret av Minimax har jag fotat skolans hjältar - vaktmästarna. Bilden är tagen på innergården, där det just nu pågår renovering och ombyggnation, därför ser det lite stökigt ut.
Photobucket

Fick också i uppdrag att ta en gruppbild på kårstyrelsen. Temat var "Kårstyrelsen mot väggen"
Photobucket


Här kan du läsa numret i sin helhet:
http://minimax.hhss.se/?page_id=18

Det här är det sista numret av Minimax som jag kommer jobba med. Det har varit roligt att fota och få bilderna publicerade, men jag valde att hoppa av för några veckor sedan. Jag har börjat plugga psykologi på SU vid sidan av Handels och det betyder att jag måste prioritera vissa saker före andra.

2 kommentarer:

  1. Sv. Jadu jag vet ej. Vad kan man ha?
    natur.
    Porträtt.
    Något annat.
    Usch va jag är dålig på att hitta på tema. Kommer du på något?

    SvaraRadera