2009-12-13

02:05

Photobucket
Sommarfotografering 2009 med Tina (modell) & Martina Lund (MUA).

Det har varit dåligt med uppdateringar här på sistone, trots att det för mig känns som om jag inte gjort annat än knäppt bilder. Jag har gjort ganska många uppdrag den senaste tiden, vilket har lett till att jag inte prioriterat mina "personliga" idéer. Jag kan inte publicera bilderna från mina uppdrag av olika skäl, men så fort de är publicerade och godkända kommer jag att lägga upp dem.

Jag har tre frågor till er!
1. Vad ska mitt företag heta? Stopandstare & Fotoverket är på tapeten, men jag kan inte bestämma mig. Föreslå gärna nya namn!
2. Vad är jag relativt bra på inom foto, tycker ni? Porträtt, event, retusch etc?
3. Ska jag lägga in annat än egna foton i den här bloggen? Inspiration och tips eller vad vill ni ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar