2009-10-23

Photoshop CS4 B/W Action

Photobucket
Jag har skapat en egen Black/White Action för Photoshop CS4 och ni får ladda hem den gratis! Kopiera in länken nedan i webbläsarfönstet för att ladda ner den och följ sedan instruktionerna!
Jag anväder ofta Actions när jag redigerar bilder för att uppnå samma färger och effekter på flera bilder. Actionen lägger sig i ett nytt lager så att du kan justera opacitet och fyllning själv eller ta bort den om det inte blir bra. Denna action passar bäst till normalexponerade/något överexponerade färgbilder av bra kvalitet (som bilden ovan). OBS! Jag tror inte denna fungerar på Mac eftersom den är skapad på PC.
Hör gärna av er och länka om ni använt min Action på någon bild! =)

http://www.mediafire.com/file/fidzi4enmfo/Stopandstare_Action.zip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar